Deelnameovereenkomst Dutch Food Week 2021

Van harte welkom bij Dutch Food Week 2021! 

 

Deelname aan Dutch Food Week levert je het volgende op: 

  •  Deel uitmaken van een breed en groeiend netwerk in de agri-, food- en tuinbouwsector
  •  Zichtbaarheid van je organisatie (met name via de website, social media en advertising)
  •  Zichtbaarheid van je eigen event, initiatief, innovatie, product of idee


Invulling programma:

Als partner krijg je toegang tot het nieuwe Dutch Food Week Platform om jouw evenement of activiteit aan te melden. Er worden geen abonnementskosten of server-kosten in rekening gebracht. 


We verwachten van jou als partner wel dat je: 


  •  Jouw profielpagina volledig inricht;
  •  Gebruik maakt van het logo op communicatiemiddelen die voor een #DFW20- activiteit worden ingezet;
  •  Artikelen, video’s en foto’s van jouw organisatie en evenement/activiteit plaatst op het Dutch Food Week Platform;
  •  En die ook deelt via jouw eigen social media en daarmee bijdraagt aan de naamsbekendheid van Dutch Food Week. 

 

Omdat de informatie voor iedereen vrij toegankelijk is en goed gefilterd kan worden, profiteer je hiermee ook van de communicatie-inzet van alle andere partners. 


Dutch Food Week maakt zelf natuurlijk ten volle gebruik van de mogelijkheden van het platform. De eigen redactie kijkt daarnaast graag met je mee om eventueel tips te geven om het bereik te optimaliseren. 


Looptijd:

Deze overeenkomst is geldig tot en met 31 december 2021.


De kleine lettertjes & achtergrond:

  • Dutch Food Week is in 2016 gestart als een initiatief van Topsector Agri & Food, het Ministerie van Economische Zaken en een aantal actieve partners. Het Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit heeft zich hierbij aangesloten.
  • Dutch Food Week spant zich in om voedselketen – van grond tot mond - met het Nederlandse publiek te verbinden, nog specifieker met: consumenten, met name jongeren, jonge gezinnen en 45-plussers.
  • Dutch Food Week brengt in dat kader op een positieve manier de trots van de Nederlandse sectoren en de bedrijven voor een gezamenlijk voetlicht. 
  • We willen het hele jaar door rondom de thema’s van Dutch Food Week communiceren, activeren en programmeren richting het Nederlandse publiek. De online activiteiten tijdens #DFW2020 vielen in de smaak. We willen dit meer en vaker gaan doen.Dat neemt niet weg dat we ook in het hele land fysiek aanwezig willen zijn – als en waar dat kan- met name tussen 9 en 16 oktober, de eigenlijke Dutch Food Week. Covid-19 vraagt van iedereen veel en op dit moment is nog niet duidelijk hoe de maatregelen er later in het jaar uit zullen zien. Dit maakt het wellicht onverhoopt noodzakelijk om het programma van DFW aan te passen ook al is de opzet en het programma reeds onderling tussen ons overeengekomen.


Dit hebben wij afgesproken en samen gaan wij er een mooie editie van Dutch Food Week van maken!


 

Heeft u nog vragen of wilt u meer informatie? Neem dan contact op via info@dutchfoodweek.nl